loading...
طهران sport
محمدضا محرمی بازدید : 1 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
بنابه به ادعاي PLDC مربي 62 ساله و پرسابقه فوتبال پرتغال گزينه مربيگري تيم تراکتورسازي تبريز است.

 سايت پرشين‌ليگ در اين مورد نوشت مانوئل کاخودا که در تيم‌هاي کشورش همچنين مصر،‌امارات و چين کار کرده مورد توجه تبريزي‌ها قرار گرفته است.

وي اظهار داشت: سه کشور را براي کار مد نظر دارم که يکي از آن،‌ايران است. آدمي هستم که دوست دارد با چيزها و فرهنگ‌هاي جديدي آشنا شود. به همين دليل بسيار به حضور در ايران علاقمندم. فکر مي‌کنم ايران کشوري بسيارقوي در فوتبال است و مخصوصا از همکاري با تراکتورسازي استقبال مي‌کنم.

کاخودا افزود: پل رودريگوئز دوست خوب من است و يک مدير برنامه عالي است. به عنوان يک دوست به من چنين پيشنهادي داد. از آنجاي که با باشگاه‌هاي ايراني همکاري کرده، شرايط کاري آنجا را به خوبي مي‌شناسد.

وي در مورد تيم تبريزي نيز اظهار داشت: تراکتورسازي تيمي مطرح است که سبکي مشابه من دارد. من هم دوست دارم به تراکتوري‌ها در ليگ قهرمانان آسيا کمک کنم. در کنارش مايلم کمک کنم اين تيم در ليگ برتر ايران قهرمان شود.
 


                                                                                                              روزنامه نود


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 267