loading...
طهران sport
محمدضا محرمی بازدید : 0 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)
آن طور که از شواهد امر پيداست داستان جدايي‌هاي بين فصل ملي‌پوشان استقلال همچنان ادامه‌دار خواهد بود و با حرف و حديث‌هايي که در مورد خداحافظي آندرانيک تيموريان از جمع آبي‌پوشان سر زبان‌ها افتاده اين موضوع وارد فاز جديدي شده است.

نادر رضي
آن طور که از شواهد امر پيداست داستان جدايي‌هاي بين فصل ملي‌پوشان استقلال همچنان ادامه‌دار خواهد بود و با حرف و حديث‌هايي که در مورد خداحافظي آندرانيک تيموريان از جمع آبي‌پوشان سر زبان‌ها افتاده اين موضوع وارد فاز جديدي شده است. در اين ميان مسئولان استقلال مدعي شده‌اند که هيچ بندي در قرارداد تيموريان نيست و اين بازيکن بايد با اجازه مسئولان باشگاه جدا شود ولي از سوي ديگر بحث‌هايي در مورد پرداخت نشدن حق و حقوق آندو مطرح شده که به نظر مي‌رسد با در نظر گرفتن اين بند، شماره 14 مي‌تواند قرارداد خود را يک طرفه فسخ کند.اما حالا بايد ديد در اين ميان کدام سوي ماجرا مي‌تواند حرف خود را به کرسي بنشاند.

اصرار الاهلي از 5 ماه پيش
پيشنهاد الاهلي قطر که حالا از آن پرده برداري شده است مربوط به روزهاي گذشته نمي‌شود. به گفته سرژيک تيموريان ، برادر و مديربرنامه آندو حدود 5 ماه است که مسئولان الاهلي قطر پيشنهادهاي متفاوتي را براي جذب آندو مطرح کرده‌اند ولي هر بار هافبک استقلال به بهانه‌اي انجام مذاکرات رودررو را به تعويق انداخته اما به نظر مي‌رسد با توجه به احتمال محروميت مجدد تيموريان در ليگ برتر آندو، تصميم بگيرد اين بار به صورت جدي‌تر مذاکره با مسئولان الاهلي را دنبال کند.

منتفي شدن حضور هافبک آرژانتيني
جدايي آندرانيک تيموريان حالا در شرايطي مطرح شده که مسئولان الاهلي اميد زيادي به توافق با هافبک آبي‌پوشان دارند. از همين رو گفته مي‌شود حضور هافبک آرژانتيني شاغل در ليگ ترکيه که مدتي است مسئولان تيم قطري پيگير آن بودند منتفي شده است و ماچالا تاکيد بسياري روي جذب آندرانيک تيموريان دارد. از سوي ديگر موفقيت‌هايي که جباري در تيم‌ الاهلي کسب کرده و نقش پررنگ او در پيروزي‌هاي اخير اين تيم سبب شده تا سرمربي تيم‌ قطري تمايل بيشتري به جذب آندو داشته باشد تا زوج ايراني را در خط هافبک تيمش تشکيل بدهد.

سکوت آندو از رضايت است؟!
سرژيک تيموريان در مورد اينکه نظر آندو در حضور جدايي از استقلال چيست مي‌گويد: بهتر است در اين خصوص با خودش صحبت کنيد زيرا طي صحبت با من نيز هنوز پاسخ مشخصي نداده و سکوت کرده است. حالا اينکه اين سکوت از روي رضايت است تا بررسي بيشتر شرايط، من در جريان نيستم. آنچه مي‌توانم بگويم اينکه برادرم خواسته تا با جديت بيشتري پيشنهاد الاهلي را مورد بررسي قرار دهم.

امروز آغاز دور جديد مذاکرات
آخرين باري که مذاکرات از سوي نماينده الاهلي با سرژيک تيموريان انجام شد، حدود يک ماه پيش بود که آنها خواستار گفتگوي رودررو با آندو شدند ولي هافبک استقلال راضي نشد شخصا با مسئولان الاهلي وارد مذاکره شود و گفت و گو را بر عهده برادرش گذاشت تا با بررسي شرايط پاسخ را با او اطلاع بدهد. سرژيک با تاييد اين خبر مي‌گويد: به احتمال زياد امروز بار ديگر با واسطه الاهلي صحبت مي‌کنم و شايد حرف‌هاي جديد داشته باشيم که به يکديگر بزنيم.

ايميل و آپشن وسوسه کننده
چند وقت پيش ايميلي براي آندرانيک تيموريان ارسال شد که به نظر مي رسيد از سوي مسئولان الاهلي باشد ولي به علت اينکه اين ايميل با سربرگ باشگاه قطري نبود و آندو فقط شخص ارسال کننده آن را مي‌شناخت و مي‌دانست در باشگاه قطري سمتي دارد اين ايميل را زياد جدي نگرفت ولي حالا که گفته مي‌شود که اين ايميل در لژيونر شدن آندو تاثير زيادي دارد. در اين ايميل يک آپشن وسوسه کننده در قرارداد آندو پيشنهاد شده که براي هافبک استقلال جالب توجه بوده و حالا تيموريان مي‌خواهد ابتدا صحت آن را بررسي و پس از آن جواب خود را اعلام کند. البته جزئيات بيشتر رسانه‌اي نشده...

سرژيک راهي دوحه مي‌شود
اگر اتفاق خاصي ظرف روزهاي آينده رخ ندهد، سرژيک تيموريان براي انجام مذاکرات نهاي ظرف دو، سه روز آينده راهي دوحه مي‌شود. البته سرژيک تيموريان زمان دقيق حضور خود در قطر را اعلام نمي‌کند و فقط به اين موضوع اشاره داشت که قطعا بنا به درخواست آندو اين اتفاق خواهد افتاد.

شش ميليارد صحت ندارد
فتح‌اله‌زاده طي مصاحبه‌اي به اين موضوع اشاره داشت که الاهلي به آندو پيشنهاد 6 ميلياردي داده ولي با خبر شديم اين رقم صحت ندارد و تاکنون حرفي از رقمي بالغ بر 6 ميليارد پولي در همين حدود به ميان نيامده و اگر قرار باشد آندو راهي قطر شود با پولي بسيار کمتر از 6 ميليارد اين انتقال صورت مي‌پذيرد.

مخالفت فتح‌اله‌زاده و قلعه‌نوعي

علي فتح‌اله‌زاده و امير قلعه‌نوعي دوشنبه شب در جلسه شوراي معاونين باشگاه در مورد جدايي آندو بحث کردند و قرار شد با اين اتفاق مخالفت شود ولي براي احترام به هافبک آبي‌پوشان مديرعامل اين تيم‌ پيشنهاد داد که موضوع در نشستي با حضور سرمربي و تيموريان مورد بررسي قرار بگيرد واز دلايل آندو براي اصرار به جدايي باخبر شوند. نکته قابل توجه اينکه مديرعامل و سرمربي با جدايي نکونام و منتظري هم مخالف بودند ولي در نهايت اين بازيکنان بودند که خواسته خود را به کرسي نشاندند و حالا بايد ديد داستان آندو و باشگاه استقلال به کجا کشيده مي‌شود.


                                                                                                            نود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 240