loading...
طهران sport
محمدضا محرمی بازدید : 1 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

چند وقتي است كه آندرانيك تيموريان در متن خبرهاي حاشيه‌اي استقلال قرار دارد.


آندو مي‌‌تواند فسخ كند

چند وقتي است كه آندرانيك تيموريان در متن خبرهاي حاشيه‌اي استقلال قرار دارد. پس از اينكه برخي از رسانه‌ها جدايي‌ آندو را قريب‌الوقوع دانستند و اعتقاد داشتند كه اين بازيكن پس از منتظري و نكونام سومين ملي‌پوش است كه از جمع آبي‌پوشان جدا مي‌‌شود، حالا بحث رفتار نامناسب او در بازي‌هاي استقلال سر زبان‌ها افتاده و برخي از مسئولان اين باشگاه معتقدند، احتمال مخالفت مسئولان استقلال با جدايي او سبب شده تا اين بازيكن عصبي شود و آرامش گذشته را نداشته باشد. حالا مي‌‌شود اتفاقاتي كه ممكن است در ادامه به جدايي تيموريان منجر شود را پله به پله بررسي كرد تا به اصل ماجرا رسيد. از سوي ديگر يكي از مسئولان استقلال ديروز مدعي شد كه با وجود تلاش‌هاي فتح‌اله‌زاده براي حفظ تيم كنوني، بايد جدايي آندو را هم جدي گرفت.

قرارداد سفت و محكم

برخلاف بازيكنان ديگر كه از استقلال جدا شدند و شايعاتي در مورد بندهاي قرارداد آنها به گوش مي‌‌رسيد، بايد گفت كه قرارداد آندو سفت و محكم است و هيچ بندي در آن قرار داده نشده و تا زماني كه مسئولان باشگاه رضايت ندهند، هافبك دفاعي آبي‌پوشان نمي‌‌تواند اين تيم را ترك كند. اين موضوع البته ادعاي مسئولان استقلال است سرژيك تيموريان برادر آندو نظر ديگري دارد. او در مورد احتمال جدايي برادرش از استقلال حرف نمي‌‌زند ولي در مورد قراردادش مي‌‌گويد: من نمي‌‌دانم مسئولان باشگاه چطور مي‌‌گويند بندي در قرارداد آندو است كه اگر تا نيم‌فصل طلب گذشته و 40 درصد از قرارداد اين فصل را دريافت نكند، مي‌‌تواند قرارداد خود را يكطرفه فسخ كند كه اين موضوع محقق نشد و آندو در صورت تمايل مي‌‌تواند از استقلال جدا شود.

كپي‌برداري از روي دست نكونام

اما حالا قرار است براي جدايي آندو نيز به نوعي از روي دست نكونام كپي‌برداري شود. جواد هم مي‌‌گفتند كه قرارداد سفت و محكمي با استقلال دارد ولي درنهايت به راحتي جدا شد تا مسئولان باشگاه بگويند كه اين بازيكن اگر مي‌‌ماند روحيه بازي كردن نداشت. در اين خصوص يكي از مسئولان استقلال مي‌‌گويد: آندو بازيكن استقلال است ولي بايد ديد كه با چه روحيه و انگيزه‌اي مي‌‌خواهد براي ما بازي كند و‌آيا در صورت مخالفت با جدايي‌اش، باز هم براي تيم از جان و دل مايه مي‌‌گذارد؟!

اين مقام مسئول معتقد است اگر با جدايي آندو مخالفت شود، اين بازيكن با افت روحي روبه‌رو مي‌‌شود و ديگر براي ما بازيكن مطلوبي نخواهد شد و شايد به همين دليل فتح‌اله‌زاده باجدايي او موافقت كند.

باز هم قطر

در مورد پيشنهادهاي آندو گفته مي‌‌شود يك تيم قطري با جديت كامل پيگير جذب او است و قرار است ظرف روزهاي آينده آندو جواب قطعي را به آنها بدهد. البته يك تيم چيني نيز خواهان او شده ولي با توجه به سابقه حضور تيموريان در قطر و تجربه خوبي كه از الخريطيات داشته ممكن است باعث شود، اين بازيكن دوباره قطر را انتخاب كند.

تيموريان حالا شرايط نامشخصي دارد و بايد بگوييم كه در برزخ است. او در دوراهي ماندن يا نماندن بايد تصميم بگيرد

 

تيموريان: اشتباه كردم از عشوري معذرت خواستم

هافبك استقلال اين روزها در متن حواشي قرار دارد و بسياري معتقدند بايد محروم شود. آندرانيك تيموريان در مورد اتفاقات رخ داده در ديدار استقلال مقابل ذوب‌آهن و احتمال محروميت خود صحبت‌هايي انجام داد كه بخش‌هايي از آن در زير پيش روي شماست:

* با توجه به بازي سنگيني كه مقابل پرسپوليس داشتيم بازي با ذوب‌آهن براي ما دشوار بود و بازيكنان خسته بودند.

* از طرف خودم و شخصيتي كه دارم از عشوري عذرخواهي كردم چون برخوردم با او عمدي نبود ولي با حرف‌هايي كه شنيدم بايد بگويم اشتباه كردم كه از او عذرخواهي كردم.

* در داربي فيزيكي بازي كردم و برخوردهايي كه داشتم در فوتبال طبيعي است. در داربي هيچ برخورد اهانت‌آميزي انجام ندادم و از سعيد مظفري‌زاده تشكر مي‌‌كنم كه آگاهانه قضاوت كرد.

* پرسپوليسي‌ها بدانند رحمتي كاپيتان و بزرگتر من است ولي به علت اينكه از صحنه‌ها دور بود به من اجازه داد تا با داور صحبت كنم.

* مجموعه استقلال بزرگتر از آندرانيك تيموريان است و اين استدلال كه عامل نتيجه‌گرفتن تيم من هستم را قبول ندارم.



                                                                                                                نود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 225