loading...
طهران sport
محمدضا محرمی بازدید : 0 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)
پيشنهاد قطري ها به مدافع پرسپوليس به مبلغ 7 ميليارد براي يک سال و نيم، موجي از نگراني را در بين هواداران ايجاد کرده است.


در ميان تمام شوک‌هاي ريز و درشتي که پرسپوليس طي روزهاي گذشته تحملش کرده، شوک بزرگ اما پيشنهاد يک تيم قطري به سيد جلال حسيني و احتمال جدايي او از پرسپوليس است.

بعد از پژمان منتظري، قطري‌ها اين بار تور خود را براي جذب مدافعي پهن کرده‌اند که شايد به جرات بتوان گفت کليدي‌ترين بازيکن پرسپوليس است.

پيشنهاد تيم قطري به سيد جلال حسيني نجومي است. يک پيشنهاد حدودا 7 ميلياردي و 1.5 ساله که مي‌تواند آينده مدافع پرسپوليس را تضمين کند.

سيد جلال اما مقابل اين پيشنهاد هنوز واکنش نشان نداده. او هميشه نشان داده که براي موفقيت پرسپوليس تمام انرژي‌اش را مي‌گذارد و هر کاري انجام مي‌دهد. حتي به اندازه عبور از پيشنهادي نجومي از قطري‌هايي که براي به‌دست آوردنش سنگ تمام گذاشته‌اند.

اين پيشنهاد، اولين پيشنهادي نيست که سيد جلال ظرف سال‌هاي گذشته دريافت مي‌کند. چه زماني که او براي سپاهان بازي مي‌کرد و چه حالا که نزديک به دو سال است با پيراهن پرسپوليس به ميدان مي‌رود، سيد جلال هميشه تيم‌هايي را خواهان خود ديده.

نمونه‌اش چند تيم اماراتي و البته قطري، ترکيه‌اي و هلندي که حسيني را مي‌خواستند اما او در پرسپوليس ماند تا همراه علي دايي، قهرماني در ليگ برتر را جشن بگيرد. همانطور که در سايپا و همراه با دايي جام قهرماني ليگ برتر را بالاي سرش برد و توجه‌ها را به خود جلب کرد.

پيشنهاد تيم قطري به سيد جلال جدي است، جدي‌تر از چيزي که مسوولان پرسپوليس تصورش را مي‌کنند. حسيني اما فعلا جوابي به اين پيشنهاد ميلياردي نداده.

زمان نقل و انتقالات ليگ قطر چند روز ديگر به پايان مي‌رسد. سيد جلال هم از مسئولان تيم قطري يکي دو روز فرصت خواسته تا جواب نهايي‌اش را بدهد. شايد در اين يکي دو روز رضايتنامه‌اش را از پرسپوليس بگيرد، به قطر برود و با باشگاه مورد نظر قرارداد امضا کند.

اين اتفاق اما هنوز رخ نداده. سيد جلال نگران پرسپوليس است و علاقه‌اي ندارد در اين برهه زماني، تيم مورد علاقه و مورد تعهدش را تنها بگذارد. او حتي براي جدايي با علي دايي هم صحبت کرده اما سرمربي پرسپوليس با جدايي‌اش مخالفت کرده.

البته اين امکان وجود دارد تا ظرف همين يکي دو روز، اتفاق جديدي رخ دهد و رضايتنامه‌اي براي سيد جلال صادر شود؛ رضايتنامه‌اي از سوي باشگاه پرسپوليس و مديرانش که فعلا خبري از آنها نيست!

مديران باشگاه پرسپوليس – واقعا نمي‌دانيم در اين برهه زماني چه کسي مدير است و چه کسي حق امضا دارد – اگر آينده‌نگري داشته باشند و درباره سيد جلال حسيني منطقي تصميم بگيرند با جدايي او موافقت خواهند کرد. اگر سيد جلال حسيني از پرسپوليس جدا شود مي‌تواند مقداري از مشکلات مالي اين تيم را حل کند.

پرسپوليس اين روزها و با توجه به اختلاف امتياز با استقلال و بازي‌هاي مشکلي که به نسبت رقيب ديرينه پيش رو دارد، شانس کسب عنوان قهرماني را تا حدود بسياري از دست داده. به همين خاطر و چون که پرسپوليس شانس کمي براي قهرماني دارد، بودن يا نبودن سيد جلال نمي‌تواند تفاوت چنداني براي پرسپوليس داشته باشد.

اگر رضايتنامه او براي حضور در قطر صادر شود، او پولش را قطعا خواهد بخشيد و اين مي‌تواند کمک بزرگي براي پرسپوليس و بالا نرفتن بدهي‌هاي اين تيم باشد. بدهي‌هايي که سر به فلک کشيده‌اند و به 40 ميليارد نزديک شده‌اند!

صدور رضايتنامه سيدجلال به نوعي مي‌تواند درآمدزايي براي پرسپوليس باشد. باشگاه بقيه پول قرارداد مدافع ملي‌پوش خود را پرداخت نمي‌کند و از اين طريق پولي نصيبش مي‌شود.

جدايي سيد جلال از پرسپوليس شايد تا امروز و شايد هم تا يکشنبه قطعي شود اما هر چه هست اينکه اين مدافع مستحکم فعلا تمرکزش را گذاشته روي بازي مقابل فولاد در جام حذفي و علاقه‌اي ندارد درباره قطر، پيشنهاد ميلياردي و داستان انتقالش حرفي بزند.

اين وسط سيد جلال فقط يکي دو روز ديگر وقت دارد تا به قطري‌ها جواب بدهد. فرصت براي اتخاذ يک تصميم بزرگ. ماندن در پرسپوليس يا جدايي از اين تيم؟ حتي پاسخ را خودش هم نمي‌داند!

سيد جلال فقط يکي دو روز ديگر وقت دارد تا به قطري‌ها جواب بدهد. فرصت براي اتخاذ يک تصميم بزرگ. ماندن در پرسپوليس يا جدايي از اين تيم؟ حتي پاسخ را خودش هم نمي‌داند!

هر چه هست اينکه اين مدافع مستحکم فعلا تمرکزش را گذاشته روي بازي مقابل فولاد در جام حذفي و علاقه‌اي ندارد درباره قطر، پيشنهاد ميلياردي و داستان انتقالش حرفي بزند.

ايران ورزشي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 263